|
|||||||||||||||
SM 19/2005 SM 07/2005 SM 03/2005 SM 49/2004 SM 21/2004 SM 49/1997 CARAUTO 17/2005 CARAUTO 35/2005 AUTO7 25/2004 AUTOTIP 08/2005 AUTOTIP 14/2005 SPEED 05/2005 Aktualizováno 24.5.2006 |
|||||||||||||||
Držíme palce Mistru Evropy a Mistru České republiky v závodech do vrchu ve skupině A Jaromíru Malému na jeho špičkově připraveném Fordu Escort RS 2000!ME a MČR v závodech do vrchuVíce na www.dovrchu.cz
Palce držíme také dvojnásobnému vítězi Rallye Dubai v kategorii dieselových vozů p.Mejznarovi při mezinárodních závodech offroad. Jeho speciál Land Rover s motorem Audi V6 TDI, série 132kW/180k/370Nm, úprava URTUNING výkon cca 230k a 460Nm.
Váš autorizovaný prodejce Land Rover: www.mejznar.cz
Pozn: u tohoto vozu byla zvolena kombinace softwarové modifikace a přídavné řídící jednotky. Speciálně u novějších motorů V6 TDI se dá softwarem navýšit výkon na max. 205k a 420Nm, protože ŘJ motoru neumí dát větší množství paliva, než na které má datové mapy, i když je upravíte. Jednoduše řečeno čerpadlo může dát daleko více nafty, ale ŘJ motoru už ne. A to je přesně ten okamžik kde si umí poradit přídavná řídící jednotka. Digitální přídavné jednotky používají světový úpravci jako např. AC Schnitzer BMW, Lorinser Mercedes Benz, Steinmetz Opel, Elia Renault atd. Nesmyslům jako že inteligentní powerboxy nejsou plnohodnotným řešením dnes věří jenom ti, kteří tento blud rozšiřuji, často z toho důvodu že podobné zařízení v nabídce nemají nebo se jim zdá proti jejich levným či podomácky "spíchnutým" a často nefungujícím softwarům příliš drahé. V následujícím videu můžete ohodnodit zvuk motoru: velké video(7,8 MB) / malé video(1,3 MB) |
|||||||||||||||