Aktuality a akce Ceníky načich úprav O chiptuningu Nejčastějąí dotazy Objednávka Kontaktujte nás Naąi partneři Historie firmy Galerie upravených vozů
Novinky Ceníky načich úprav Nejčastější dotazy Objednávka Kontaktujte nás Naměřené výkonové charakteristiky

     


SM 19/2005
SM 07/2005
SM 03/2005
SM 49/2004
SM 21/2004
SM 49/1997

CARAUTO 17/2005
CARAUTO 35/2005

AUTO7 25/2004

AUTOTIP 08/2005
AUTOTIP 14/2005

SPEED 05/2005

Aktualizováno
5 .8.2006

[CNW:Counter]

18.3.2009

Zde najdete videoreportáže s některými výsledky naší práce:

http://www.autotelevize.cz/cz/Reportaze/urtuning/?acid=8 , http://www.youtube.com/watch?v=Er_5MZj3QRo&feature=channel_page , případně http://www.autotelevize.cz/component.php?cocode=article&arid=82&acid=8 a http://www.youtube.com/watch?v=IR6fWMea7pA

1.3.2009

Spuštěna akce "zápujčky dealerům ZDARMA až na tři měsíce". Pro autorizované prodejce nyní stačí zaslat na e-mail na urtuning@telecom.cz název firmy, kontaktní osobu s telefonem a přesný typ vozu s výkonem motoru a do týdne Vám dojde poštou přídavná řídící jednotka s materiály, vše zdarma až na dobu tří měsíců.

5.8.2008

Běžně upravujeme vozy s koncernovými motory a "neupravitelnými" jednotkami Bosch MED17 1.8TSI 118kW160k a 125kW/170k. Jde o několik Audi A5, A4, Škoda Octavia a dokonce se tu objevil jeden VW Passat CC. Fotky budou následovat :-)

15.7.2008

Upravili jsme již desítky vozů s koncernovými motory 2.0TDI CR 103kW a 125kW s "neupravitelnými" jednotkami Bosch EDC17, cena Kč 24.900,- + DPH 19%. Nejvíce VW Tiguan 103kW, nové Audi A4 103kW, objevují se i první Octavie RS 2.0TDI CR 125kW s DSG. Mrzí nás absence řazení na volantu u jinak výborně sladěné Octavie RS s DSG. Stejně tak i odstunutí zavedení motoru 2.0 TDI CR twinturbo 150kW/204k a 400Nm někdy na konec příštího roku :-(

25.6.2008

Z nabízených motorizací pro novou Škodu Superb nabízíme úpravy následujících verzí: nafta 1.9TDI PD 77kW, 2.0TDI PD 103kW a 2.0TDI CR 125kW, benzín 1.8TSI 118kW.

18.5.2006

Do dnešního dne jsme upravili 8 vozů Audi Q7 - oficiální zahájení prodeje 1.4.2006. První vůz jsme upravovali 14.3.2006, individuálně dovezený - najdete ho v nově otevřené sekci Galerie.

16.5.2006

Nová sekce Galerie.

12.5.2006

Do dnešního dne jsme upravili více než 10 vozů s motory 2.0 TFSI. Začínají převažovat Octavie II RS nad vozy VW Golf V GTI.

5.5.2006

Nové vozy přes OBD2: motory Audi/VW 3.0 TDI (Audi A4 3.0TDI 150 i 171kW, Audi A6 165kW, Audi Q7 171kW, Audi A8 171kW), VW Touareg TDI 2.5/3.0/5.0 TDI.

28.4.2006

Nové vozy přes OBD2: motory 2.0 Turbo FSI (VW GolfV GTI, Škoda Octavia RS, Audi A3/A4/A6 2.0T, Seat Leon 2.0TFSI atd.).

10.2.2006

Protože se nám množí případy okradených zákazníků od lidí se "zázračným" OBD kabelem, kdy "pošlou po kabelu nový software do jakéhokoliv auta jako jediní na světě", doporučujeme provést zběžné změření - např. pružného zrychlení na předposlední rychlost (na 4. nebo 5. stupeň) ze 60 na 140 km/h před/po úpravě. Zde musí být naprosto jednoznačný rozdíl vyjádřený změnou o několik vteřin. Jedná se především o vozidla vyrobená před rokem 2000 a na druhé straně o nejnovější vozidla, kde se tyto systémy teprve vyvíjejí (poslední motory BMW D, nový Passat 2.0 TDI PPD 24.5.2006

Děkujeme všem zákazníkům a obchodním partnerům za spolupráci v roce 2005, přejeme příjemné prožití Svátků vánočních a přejeme vše nejlepší do Nového roku 2006!

Popřát a poděkovat bychom chtěli také dopravním policistům především za jejich schovívavost.

 

24.5.2006

Přidána sekce Motorsport Kopecký.