|
|||||||||||||||
SM 19/2005 SM 07/2005 SM 03/2005 SM 49/2004 SM 21/2004 SM 49/1997 CARAUTO 17/2005 CARAUTO 35/2005 AUTO7 25/2004 AUTOTIP 08/2005 AUTOTIP 14/2005 SPEED 05/2005 Aktualizováno 24.5.2006 |
|||||||||||||||
Moderní elektronické řídící jednotkyVětšina moderních automobilů používá k řízení motoru počítač, tzv. elektronickou řídící jednotku. Optimalizaci parametrů uložených v paměti tohoto počítače lze dosáhnout okamžité úspory paliva a především nárůstu výkonu a točivého momentu. Optimalizace je v zásadě možná pro všechny typy automobilů s elektronickou řídící jednotkou. Přídavné řídící jednotkyDigitální přídavné jednotky používají světový úpravci jako např. AC Schnitzer BMW, Lorinser Mercedes Benz, Steinmetz Opel, Elia Renault atd. Nesmyslům jako že inteligentní powerboxy nejsou plnohodnotným řešením dnes věří jenom ti, kteří tento blud rozšiřuji, často z toho důvodu že podobné zařízení v nabídce nemají nebo se jim zdá proti jejich levným či podomácky "spíchnutým" a často nefungujícím softwarům příliš drahé. Přídavné řídící jednotky určené pro dieselové a turbodieselové motory a většina úprav sériových řídících jednotek jsou schváleny německou zkušebnou TUV Automotiv Gmbh podle platných norem Evropské unie. Přírůstky výkonu u úprav nepřeplňovaných benzínových motorů jsou většinou v toleranci do 5% dané výrobcem. Přírůstky výkonu přeplňovaných motorů jsou vždy do 20% přírůstku výkonu , tudíž nemohou být chápány jako přestavba vozidla. Ve smyslu našich obecných prodejních a dodacích podmínek poskytujeme na tuto úpravu záruku 1 rok . Chiptuning je v západní Evropě již několik let běžný a jeho výhod využívají statisíce motoristů. Řídící čipy dodávané renomovaným německým partnerem jsou špičkové kvality s prakticky neomezenou životností . Instalace čipuChiptuning zvýší výkon a pružnost motoru Vašeho vozu bez zásahu do mechanických částí , nedává si však za cíl zvýšit výkon motoru na úkor životnosti, nýbrž optimalizovat průběh výkonu a točivého momentu v celém rozsahu používaných otáček, zlepšit pružnost a celkové užitné vlastnosti motoru v rámci daných možností. Zachována zůstává i možnost kdykoliv přejít na režím původního čipu , který Vám bude vrácen, jednoduchým vložením do nově instalované patice případně jednoduchým vyjmutím přídavné řídící jednotky bez jakýkoliv stop či následků. Přídavná ŘJ je navíc universální, takže je možné její použití pro všechny vozy jedné typové řady (např. Octavia 1.9 SDI/TDI/TDI a dokonce i pro řadu A3/Golf4/Toledo2 se stejným nastavením). Máte-li o zvýšení výkonu Vašeho vozu zájem, případně chcete-li vědět o této úpravě více, volejte prosím naší INFOLINE +420602813114 Po-Pá 8-18 hod. Úpravy montáží přídavné řídící jednotky trvají do 30 minut . Úpravy sériových řídících jednotek se provádí ve většině případů výměnným způsobem do 60 minut či ve vyjímečných případech úpravou do 1 dne. V těchto vyjímečných případech si technik z Vašeho vozu zjistí údaje nutné pro naprogramování výkonnějšího řídícího čipu a vyjme řídící jednotku. Po naprogramování nového čipu bude provedena instalace patice a výměna čipu v řídící jednotce (do 1 dne, po dohodnutí vhodného termínu předem možno zkrátit i na několik hodin). Úprava může být provedena i přímo u Vás či ve Vašem okolí .
|
|||||||||||||||