Aktuality a akce Ceníky načich úprav O chiptuningu Nejčastějąí dotazy Objednávka Kontaktujte nás Naąi partneři Historie firmy Galerie upravených vozů
Novinky Ceníky načich úprav Nejčastější dotazy Objednávka Kontaktujte nás Naměřené výkonové charakteristiky

     


SM 19/2005
SM 07/2005
SM 03/2005
SM 49/2004
SM 21/2004
SM 49/1997

CARAUTO 17/2005
CARAUTO 35/2005

AUTO7 25/2004

AUTOTIP 08/2005
AUTOTIP 14/2005

SPEED 05/2005

Aktualizováno
24.5.2006

[CNW:Counter]

Škoda + další z koncernu VW Další značky


Další značky

Připravili jsme pro Vás další malou ukázku naší práce. Jsou zde skutečné výkonové diagramy (žádné grafy z MS Excel) z certifikovaných brzd Maha Auto Jarov (www.autojarov.cz , tel 251002227) a Bosch Srba Servis (www.srba.cz, tel. 251626205).

První je Mercedes Benz Viano 2.2 CDI, série 110kW/150k, 330Nm. Vůz byl vybaven automatickou převodovkou, což je samo o sobě dost velký problém pro změření výkonu. Když si při měření odřadíte manuálně na předposlední rychlost, plyn zmáčknete příliš brzo, nebo rychle, automat vám podřadí i bez kickdownu a to je bohužel důvod, proč máme vrchol točivého momentu až ve 2800 ot./min., přestože reálně je vrchol někde kolem 2000 ot./min. a má hodnotu kolem 420Nm. Ale i tak jsou parametry myslím velmi dobré :-) Apropo: digitální programovatelná přídavná jednotka - "nekouří a nepije" :-)

Toto je starší Peugeot 406 HDI, 66kW/90k, 205Nm. Nebyl nejmladší, ale vcelku v pořádku, což potvrzují i parametry. Softwarová modifikace.

BMW 530D E39 142kW/193k, 410Nm. Na dobré silnici za dobrého počasí skvělé auto, komplet v M paketu se softwarovou modifikací, powerslajdy a drifty možné kdykoliv a kdekoliv :-)

Následuje několik výkonových diagramů od jednoho z našich partnerů z Německa, pro představu toho co jsme schopni také upravit. Začínáme BMW 320d 110kW/150k, 330Nm, pokračujeme s lahůdkou BMW 535d 200kW/272k, 560Nm, dále s Audi Quattro Turbo 2.2 147kW/200k, 250Nm, starším Porsche 964 3.8 RS série 300k, 330Nm. Dále pak Subaru Impreza STI, nejdříve úprava řídící jednotky přes OBD konektor, a pro porovnání série 195kW/265k, 343Nm. Končíme Citroenem Xantia 2.0 HDI 80kW/109k, 250Nm.